Osobní reference a doporučení od spokojených zákazníků. To je to, co prodejci interiérových dveří Prodoor přivádí stále nové klienty, říká v rozhovoru Jaroslav Nováček, provozní manažer společnosti Prodoor.

Můžete nám představit Vaši společnost?

Naše společnost Prodoor se zabývá poradenstvím, prodejem, dodáváním a montáží především interiérových dveří. Našimi dodavateli jsou hlavně výrobci z České republiky s mnohaletou tradicí a zkušenostmi. Těm věříme. Mezi ně patří například Sapeli nebo M&T. Hledáme optimální řešení šité na míru konkrétnímu zákazníkovi s ohledem na kvalitu, rychlost a cenu. Vždy jde přece o poměr mezi těmito vlastnostmi. Co je pro nás charakteristické a dnes se již tolik nenosí, držíme slovo, byli jsme a budeme seriózní.

O jaké produkty a služby je mezi Vašimi zákazníky největší zájem?

V poslední době je velký zájem o celoskleněné dveře, dále dveře posuvné a moderní lesklé materiály v kombinaci s dýhami exotických dřevin. V kurzu je víc než kdy jindy bílá a šedivé barvy. Zákazník očekává komplexní řešení a „balíček“ služeb.

Kdo jsou Vaši zákazníci?

Lidé či subjekty, kterým jde o kvalitu materiálů a servisu. Jsou mezi nimi velké stavební firmy, které staví hotely, nemocnice, obchodní centra, výrobní haly či sportoviště. Dále, a to nás velmi baví a těší, dodáváme dveře do rodinných domů a bytů, kde se velmi apeluje na design a kde je cílem příjemné domácí prostředí.

Na trhu působíte již více než 20 let. Jak se za tu dobu změnilo podnikání ve Vašem oboru?

Dříve bylo k dispozici několik modelů a několik typů povrchů dveří. Dnes je nabídka řádově širší. To je bezva, ale zároveň to nutí zákazníky vyhledat odborníky, kteří jim poradí, jak se v nabídce zorientovat a na co koukat. Obrovský rozmach nejen u našeho oboru zaznamenala dostupnost informací, internet. To vítáme, to je velkou devizou pro zdravý trh.

Jakým způsobem cílíte na zákazníky?

Zakládáme si především na osobních referencích a doporučení. To je pro nás nejdůležitější. Dále se snažíme podporovat a zviditelnit kulturní a kulturně sportovních akce v regionu. V neposlední řadě využíváme již zmiňovaný internet a online marketing. 


31. srpen 2017, Petra Tůmová

Další články

27. 03.
2024
5 TIPŮ, JAK SE PŘIPRAVIT NA PROGRAM ÚSPORY ENERGIE
26. 03.
2024
Fotografie pro radost

Majitelka největší tuzemské firmy specializující se na dětskou fotografii...

26. 03.
2024
Prací žije celá rodina

Josef Brabenec, zakladatel ryze české společnosti ENBRA, pochází z...

26. 03.
2024
IXPERTA: Jako technologický partner musíme vidět věci v souvislostech
22. 03.
2024
Záruční program na elektromobilitu

Vážení přátelé Podnikatelské platformy Helas,   rádi bychom vás prostřednictvím našeho...

21. 03.
2024
Udržitelnost a společenská odpovědnost

S ředitelkou marketingu a komunikace Renatou Vildomcovou ze Skanska...