PRODOOR: ZÁKAZNÍK OČEKÁVÁ KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ

Osobní reference a doporučení od spokojených zákazníků. To je to, co prodejci interiérových dveří Prodoor přivádí stále nové klienty, říká v rozhovoru Jaroslav Nováček, provozní manažer společnosti Prodoor.

Můžete nám představit Vaši společnost?

Naše společnost Prodoor se zabývá poradenstvím, prodejem, dodáváním a montáží především interiérových dveří. Našimi dodavateli jsou hlavně výrobci z České republiky s mnohaletou tradicí a zkušenostmi. Těm věříme. Mezi ně patří například Sapeli nebo M&T. Hledáme optimální řešení šité na míru konkrétnímu zákazníkovi s ohledem na kvalitu, rychlost a cenu. Vždy jde přece o poměr mezi těmito vlastnostmi. Co je pro nás charakteristické a dnes se již tolik nenosí, držíme slovo, byli jsme a budeme seriózní.

O jaké produkty a služby je mezi Vašimi zákazníky největší zájem?

V poslední době je velký zájem o celoskleněné dveře, dále dveře posuvné a moderní lesklé materiály v kombinaci s dýhami exotických dřevin. V kurzu je víc než kdy jindy bílá a šedivé barvy. Zákazník očekává komplexní řešení a „balíček“ služeb.

Kdo jsou Vaši zákazníci?

Lidé či subjekty, kterým jde o kvalitu materiálů a servisu. Jsou mezi nimi velké stavební firmy, které staví hotely, nemocnice, obchodní centra, výrobní haly či sportoviště. Dále, a to nás velmi baví a těší, dodáváme dveře do rodinných domů a bytů, kde se velmi apeluje na design a kde je cílem příjemné domácí prostředí.

Na trhu působíte již více než 20 let. Jak se za tu dobu změnilo podnikání ve Vašem oboru?

Dříve bylo k dispozici několik modelů a několik typů povrchů dveří. Dnes je nabídka řádově širší. To je bezva, ale zároveň to nutí zákazníky vyhledat odborníky, kteří jim poradí, jak se v nabídce zorientovat a na co koukat. Obrovský rozmach nejen u našeho oboru zaznamenala dostupnost informací, internet. To vítáme, to je velkou devizou pro zdravý trh.

Jakým způsobem cílíte na zákazníky?

Zakládáme si především na osobních referencích a doporučení. To je pro nás nejdůležitější. Dále se snažíme podporovat a zviditelnit kulturní a kulturně sportovních akce v regionu. V neposlední řadě využíváme již zmiňovaný internet a online marketing. 


31. srpen 2017, Helas s.r.o.