Datum konání: 6. září 2018

Město: Loučeň

Místo: Zámek Loučeň Loučeň č.p. 1, okres Nymburk

Host: Regionální klubové setkání Loučeň

Otevřít galerii

KATEŘINA ŠRÁMKOVÁ, majitelka zámku Loučeň
Elegantní a energická žena. Matka čtyř dětí, která si místo pátého pořídila chátrající zámek. Před 18 lety koupila barokní zámek Loučeň Kateřina Šrámková, ovšem ne proto, aby odpočívala v posteli s nebesy. Zapomenuté místo přebudovala na jednu z deseti nejnavštěvovanějších památek v České republice. Zámek pro veřejnost otevřela 7. 7. 2007. Zámecká paní jeho koupi a následnou rekonstrukci včetně vybudování Labyrintária považuje za svůj nejlepší životní nápad.


DARINA VODRÁŽKOVÁ, DAQUAS, s.r.o.
Darina chce pomáhat lidem, aby jim správně pomáhalo IT. Její společnost DAQUAS tedy vnáší empatii, komunikaci, rozhled a dobrou vůli ke spolupráci těch, kdo IT užívají, a těch, kdo IT vytvářejí. Její mantrou je spolehlivost a důvěra, což jsou dvě strany jedné mince. Absolvovala obor kulturní antropologie na Univerzitě Karlově. Ve fi rmě DAQUAS je od roku 1991, po jednadvaceti letech služby se stala její majitelkou. Loni získala cenu ČSOB Výjimečná podnikatelka v rámci projektu Ocenění českých podnikatelek. Darina je vdaná, má tři děti a těší ji vytvářet příjemné rozhraní mezi člověkem a jeho IT.

GABRIELA TOMEČKOVÁ, T-Trading
Gabriela se v ryze mužském oboru identifi kačních technologií na bázi čárových kódů pohybuje od roku 1993, kdy hledala novou výzvu a uspěla v konkurzu na pozici obchodního zástupce italské společnosti DATALOGIC. V roce 1994 se stala její ředitelkou a jednatelkou a v roce 1995 ji se společníkem odkoupila. V roce 2002 se rozhodla jít vlastní cestou a založila společnost T-TRADING působící především v automobilovém průmyslu a logistice a v roce 2004 společnost FUTURE SOLUTIONS. Prosadit se a posléze i udržet 25 let v oboru, kde celosvětově působí především muži, nebylo vždy jednoduché, ale vše zvládala i díky ženské intuici a chuti dát do toho především na začátku vše. Po 18 letech, v roce 2011, cítila jisté vyčerpání a stereotyp a proto přijala další výzvu a mimo své podnikání začala budovat v ČR pobočku malajské společnosti DXN INTERNATIONAL, ve které působila na pozici country manažerky 4 roky. Dnes se již naplno věnuje jen svým společnostem. Je svobodná a má jedno dítě.


TEREZA HAVRLANDOVÁ, Lifefood
Ve čtyřiadvaceti letech prodělala vážný úraz, který jí změnil život. Než by si stěž ovala na osud, začala ještě během studií na univerzitě radě ji podnikat a v roce 2006 založ ila vlastní fi rmu na vý robu zdravých potravin. Zadluž ila se a pracovala i šestnáct hodin denně . Společnost Lifefood, vyrá bí podle vlastních receptů a prodává raw tyčinky, sušenky, alternativy pečiva, č okoládu a mnoho dalších výrobků , které vyváží do více než 30 zemí světa. Vš e je v bio kvalitě , bezlepkové , bez cukru, ztužených tuků, plnidel č i aditiv.

KAREL HAVLOVIC, VitaJuwel
V podnikatelském příběhu Karla Havlovice se zrcadlí jeho vlastní osobní vývoj. Do roku 2008 se pohyboval v automobilovém prostředí, kde se mu podařilo vybudovat jednu z velice známých společností západočeského kraje. S postupujícím duchovním uvědoměním dostávalo jeho podnikání zcela nový směr a razantní proměnou prošly také jeho priority. Zasadil se o dostupnost ekologických produktů pro svoji klientelu a následně před sebe postavil další výzvu - ve výhradním zastoupení uvedl na český a slovenský trh rakouskou značku VitaJuwel a s ní naprosto ojedinělou metodu ošetření kohoutkové vody: revitalizaci přírodními drahokamy. Jeho sen probudit ve společnosti povědomí o nesmírném vlivu čisté vody na lidské zdraví získal s VitaJuwel jasnou podobu a je realizován.

HELENA HARABINOVÁ, my.pled
Příběh Heleny začal už na VŠST v Liberci, na kterou šla proto, že jí vždy zajímala moda a vše kolem ní. Řízením osudu se ale pak věnovala 2O let průzkumu trhu a reklamě. Až na sklonku minulého roku, kdy jí oslovila její známá a zakladatelka značky my.pled Kateřina Samková, se její dětský sen stal skutečností a ona se jako spolumajitelka úspěšné start up firmy, vrátila k tomu co miluje nejvíc, k módě. A to k modnímu doplňku, plédu, který byl na desítky let zapomenut a teprve v poslední době se znovu dostává na výsluní díky své praktičnosti, elegantnosti a ženskosti. Společnost my.pled je jedinou společností nejen v čechách, ale i v Evropě, která se specializuje na tento produkt a která jej vytváří od A do Z. Dnes v kolekcích této značky najdete přes více jak 30 střihů a více jak 10 způsobu zapínání. my.pled