Generali Česká pojišťovna v době vyhlášené karantény v Česku

Ujišťujeme vás, že pracujeme s maximálním nasazením tak, abyste se na naši pojišťovnu mohli spolehnout i v této mimořádně náročné době. Vzhledem k vyhlášení karantény v Česku jsme přijali řadu preventivních opatření, abychom ochránili zdraví nejen vás, našich klientů, ale také zaměstnanců.

Provoz Generali České pojišťovny zůstává stabilní a i v této mimořádně náročné době poskytujeme náš servis v co nejširším možném rozsahu. Mezi zásadní opatření, ke kterému jsme přistoupili, patří omezení provozu na pobočkách, a to minimálně do konce března 2020. Nově jsme Vám k dispozici vždy v pondělí 8-11h a středu 14-17h, platby jsou přijímány pouze bezhotovostní formou. Aktuální informace o konkrétní pobočce najdete na www.generaliceska.cz/pobocky. Řadu úkonů můžete rovněž vyřídit bezpečně z domova, Váš pojišťovací poradce je připraven vyřídit Vaše požadavky online nebo po telefonu. Dále můžete využít tyto komunikační kanály: webové stránky www.generaliceska.cz vč. online chatu, klientská linka 241 114 114 (non-stop), Klientská zóna (non-stop). Likvidace pojistných událostí probíhá plynule. Pro hlášení pojistných událostí v tuto chvíli využívejte primárně webové formuláře na  našich webových stránkách. Pro více aktuálních informací, navštivte naše webové stránky: https://www.generaliceska.cz/karantena. Pro individuální přístup kontaktujte prosím: Monika Krůtová, M 736 539 850


27. březen 2020, Petra Tůmová

Další články

19. 04.
2024
ZÍSKEJTE DOTACI NA UPLATNĚNÍ VÝSLEDKŮ VÝZKUMU A VÝVOJE
16. 04.
2024
„Snažím se, aby mé projekty měly ten správný dopad a přesah do dalších generací.“
12. 04.
2024
CRIF: Na začátku roku v Česku narostl počet osobních bankrotů, nejhůře si vede Ústecký kraj
12. 04.
2024
CHCETE ZÍSKAT DOTACI NA VÝVOJ NOVÉHO SOFTWARU?

Vážení přátelé Podnikatelské platformy Helas, rádi bychom vás prostřednictvím našeho...

11. 04.
2024
KOUZELNÉ ČAJOVÉ ZAHRADY

S Petrem Zelíkem, majitelem společnosti OXALIS jsme si povídali...

11. 04.
2024
„Nezáleží na tom, jestli má firma sídlo v Praze, Mnichově, Frankfurtu, nebo v Aši. Důležité je na jakých základech a procesech funguje.“