Datum konání: 7. září 2007
Město: Telč
Místo: Golf park Plzeň
Typ akce: golf
Již deset let je myšlenkou společenského klubu „Helas New Encounters Club“ pořádat zajímavá setkání při takové příležitosti, která by umožnila nejenom navázání nových obchodních kontaktů, ale i setkání s novými lidmi, osobnostmi dnešní doby a zároveň by byla i sportovním či kulturním zážitkem. Toto se projevilo i letos, u příležitosti druhého ročníku britského golfového turnaje „British Golf Cup 2007“ , který přirozeně navázal na již šestý ročník britského dostihového dne „HSBC BRITISH RACING GREEN DAY“ organizovaný také tímto klubem.
Myšlenka obou akcí je jednoduchá: představit Velkou Británii jako kolébku těchto dvou výjimečných sportů, zdůraznit význam tradice a pravého gentlemanství. Samozřejmostí byla golfová akademie a turnaj v puttingu. Krásná malebná příroda přímo vybízela k testování nového modelu Laguna značky Renault, který sklidil velký ohlas. Přítomné dámy se v módnímu domu Magic Helena, značce Tonak a Optika Horus dozvěděly, jak „Doplněk v letošní módě dominuje“ a dále si vyzkoušely nové trendy líčení, díky exkluzivní francouzské kosmetice MARY COHR A MASTERS COLORS a exkluzivní parfémy značky Molinard. Vynikající doutníky značky pak potěšili především přítomné pány.
Neopakovatelnou atmosféru akce dotvářelo Dixieland Jazz Band Telč a samozřejmě chutné pohoštění a grilované speciality. Britská společnost deVere & partners byla hlavním partnerem akce, dalšími partnery se staly společnosti životní pojišťovna AVIVA, BT, HONEYWELL, CV Partners Human Capital Solutions, advokátní kancelář GRUBNER LEGAL, RIGIPS, PHOENIX Lékárenský velkoobchod, SHERLOG a PRINTSOFT.