Datum konání: 17. duben 2013

Město: Praha

Místo: PwC Česká republika, City Green Court

Host: Tomáš Březina, Jiří Moser, Martin Růžička a Miroslav Ševčík

Typ akce: klubové setkání

Otevřít galerii

Setkání klubu Štik českého byznysu a společenského klubu Helas New Encounters Club hostilo další zajímavou podnikatelskou osobnost, svérázného Tomáše Březinu, zakladatele a 100% majitele společnosti BEST a.s. První letošní setkání se uskutečnilo v polovině dubna v nové budově PwC ČR v Praze a neslo název Jak překonat let ekonomickými mračny.

Na tuto otázku se přítomným hostům snažili odpovědět někteří z porotců a partnerů Štik českého byznysu v čele s Jiřím Moserem, řídícím partnerem PwC, Martinem Růžičkou, Country Manager Coface Czech a Miroslavem Ševčíkem, ekonomem a děkanem Národohospodářské fakulty VŠE v Praze. Kromě ekonomických informací měli hosté možnost vyslechnout také zkušenosti z praxe od již zmiňovaného pana Březiny, jehož firma je největším českým výrobcem betonových stavebních prvků pro venkovní a zahradní architekturu. Kromě jiného je také zastáncem názoru, že kvalitním manažerem se člověk nemůže stát, s tímto talentem se musí narodit, a pak ho pouze usilovnou prací vyšlechtit. Zajímavostí je, že na nejvyšších a středních řídících pozicích má jeho firma přibližně 70% žen. Je držitelem titulu Podnikatel roku 2007, společnost jako taková získala ocenění Nejlepší výrobce stavebnin 2010, AAA ČEKIA Stability Rating 2012 a drží 4. místo v žebříčku ČESKÝCH 100 NEJLEPŠÍCH za rok 2012.

Setkání uváděla Helena Kohoutová, ředitelka Agentury Helas a zakladatelka Helas New Encounters Club, který již 16. let sdružuje významné top manažery českých i zahraničních korporací a majitele firem. Klub se obrací k pozitivním podnikatelským příkladům, kterými byl například pan Tomáš Baťa a vyhledává talentované Čechy, kteří dokázali realizovat své pracovní sny a jsou ochotni se podělit o zkušenosti a inspirovat tak další. Právě z tohoto důvodu vznikla spolupráce s ekonomickým žebříčkem Štiky českého byznysu, jehož cílem je dát do ruky podnikatelské veřejnosti hodnověrný nástroj k posouzení ekonomické výkonnosti a solventnosti českých firem. Umožňuje lépe identifikovat potencionální obchodní partnery a podporuje informační otevřenost ekonomických subjektů v ČR.