Již potřinácté se čeští lídři sešli na golfu. V rámci 13. ročníku British Golf Cupu 2018 Ocenění Českých Lídrů mohli své golfové výkony porovnat přímo na greenu, a to na 18jamkovém hřišti Greensgate Golf & Leisure Resort Dýšina. Připraven pro ně byl bohatý program.
Hráči i nehráči mohli v duchu hesla LIVE GREEN – GO GREEN – BE ECO strávit den na hřišti, na němž své golfové výkony předvádí nejlepší evropští i světoví profesionální golfisté. Turnaj se hrál systémem stableford na snížení handicapu, a to v kategoriích 0-18, 18,1-36 a 37-54. Připraveno bylo také několik vložených soutěžích. Na jamce č.7 šlo o NEARIST TO PIN pod patronací společnosti E.ON, na jamce č. 17 zase o nejdelší odpal (LONGEST DRIVE) pod patronací Expobank. Na jamce č.11 se mohli golfistky a golfisté pokoušet o trefu HOLE-IN-ONE pod patronátem mobilního operátora Vodafone, zasáhnout jamku hned první ranou se hráči pokoušeli i na jamce č. 13 – HOLE IN ONE pod patronací GOLF GEUM TECHNOLOGY.
Patronem soutěže o NEJLEPŠÍ BRUTTO VÝSLEDEK byl resort APHRODITE HILS, který vítěze odměnil voucherem pro dvě osoby na třídenní pobyt v tomto kouzelném místě na Kypru, které je považováno za nejlepší golfový resort ve Středomoří. Na chipping greenu se pak hráči utkali v soutěži TROUBLE SHOT, jejímž patronem byla společnost Fortinet.
Pořadatel, kterým byl Helas New Encounters Club, akce nezapomněl ani na golfové nehráče či úplné začátečníky. Připravena pro ně byla golfová akademie a soutěž v puttování. V doprovodného programu si hráči i nehráči mohli vyzkoušet jízdu ve vozech BMW od Autosalonu Kopecký. Za pozornost stály také stánky našich dodavatelů. Mohli jsme se tak seznámit s výrobky pro zdraví značky Isoline, která představila novinku v podobě bílkovinové tyčinky MAX ENERGY bar, ochutnat raw produkty LifeFood, dominikánské rumy značky Oliver&Oliver od společnosti RUMAKO, doutníky ze Střední Ameriky a Toskánska společnosti CigarPoint, luxusní belgické pralinky Belvec, ovocné cidery Rekorderlig nebo moravská vína z rodinného vinařství Maláník & Osička. Značka Juwital představila speciální karafy na vodu, společnost MultiSport pak rozdávala oblíbené MultiSport karty na vyzkoušení. Stánek zde měla i značka INCA collagen, u kterého jsme se mohli dozvědět zajímavé informace o účincích kolegenu. Společnost BHS u příležitosti 25 let na trhu rozdává po celý rok v zajímavých soutěžích zlaté dárky. Některé z nich mohli získat i hosté 13. BRITISH GOLF CUPU Ocenění Českých Lídrů.
Součástí golfového dne byla i tombola. Její výtěžek putuje na vývoj a podporu nové aplikace ECHO, která přichází s řešením, které urychlí přenos informací o hledaném chlapci či dívce a zapojí tak do pátrání po ztraceném dítěti širokou veřejnost již od prvních hodin po zmizení.
Partnery 13. British Golf Cup byly společnosti VODAFONE, E.ON, EXPOBANK, MASTERCARD, FORTINET, AUTOSALONY KOPECKÝ, FARMAX, TRIVI, TECHNOAQUA, DAQUAS, AUTOCONT, NSG MORISON, BLUE HOLIDAY, DENTALO, MEDIAREX, BH SECURITIES, MULTISPORT, ČESKÁ MINCOVNA, PROGRAM HEALTH PLUS, BELVEC, JUWITAL, SCAN QUILT. O mediální propagaci akce se postarali naši mediální partneři, mezi které patří INPUBLIC, FIRST CLASS, INNOVATION, PRESTIGE, SVĚT PRŮMYSLU, SVĚT KULTURY A ZÁBAVY.
Ačkoli předpověď počasí avizovala déšť, nakonec nespadla ani kapka. Mohli jsme si tak aktivně užít krásný den na čerstvém vzduchu.