ZÁZNAM Z ONLINE SETKÁNÍ NALEZNETE ZDE.
Na online webináři mezinárodní analytické společnosti CRIF – Czech Credit Bureau vám představíme aktuální analýzy ukazující faktické dopady pandemie na jednotlivé obory podnikání, firmy a regiony. Na praktických příkladech vám ukážeme vhodný postup prověření finančního zdraví firem a poradíme vám, jak firmy hodnotit i z pohledu nefinančních kritérií. Zjistíte, jak rozpoznat majetkové vazby firem a najít konečného vlastníka. Doporučíme vám, jaké varovné informace byste měli sledovat v rámci preventivních opatření při obavách z nárůstu nespolehlivých obchodních partnerů. Dozvíte se o nových možnostech a výhodách sdílení platebních informací, a co vám může přinést analýza platební morálky vašich klientů.
PROGRAM
1. část - Jan Cikler, vedoucí datového oddělení, CRIF – Czech Credit Bureau
Dopady začínající krize na podnikání
- Hlavní trendy na trhu – vzniky a zániky firem, bankroty – z pohledu oborů a regionů
Jak poznat finanční zdraví firem
- Jaké ekonomické údaje a finanční ukazatele máme sledovat z účetních dat a proč
- Jaké další ukazatele s přidanou hodnotou je užitečné dopočítat a v čem jsou užitečné
- Jak prověřit obchodního partnera pomocí nefinančních kritérií
- Diagram vazeb – co se z něj dá vyčíst
- Shrnutí a doporučení
2. část - Jakub Tyle, produktový manažer, CRIF – Czech Credit Bureau
Účinná prevence rizikových obchodů
- Diagram vazeb – vhodný nástroj na zjištění majetkových vazeb
- Proč a jak najít konečného vlastníka
- Proč a jak prověřovat Ekonomicky spojenou skupinu prověřovaného subjektu
- Jaké varovné a doplňkové informace je potřeba monitorovat v obchodních vztazích
- Zdroje informací pro posouzení rizikových obchodů – CEE, KN, zahraniční reporty, monitoring médií
- Shrnutí a doporučení
3.část - Jan Medelský, obchodní zástupce, CRIF – Czech Credit Bureau
Analýza platební morálky a rizik zákaznického portfolia
- Proč sledovat platební morálku klientů
- Výhody sdílení platebních informací
- Obsah a postup při tvorbě analýzy platební morálky
- Základní ukazatele platebního chování
- Rozdělení portfolia klientů podle jejich finančního zdraví a míry varovných informací
- Klienti s fakturami po splatnosti – rozdělení dle regionů, oborů a počtu zaměstnanců
- Nastavení platebních podmínek na základě analýzy platební morálky
- Shrnutí a doporučení
Prostor pro vaše dotazy